Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling uit onze collectie retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom jij de bestelling toch niet zou willen hebben. Dat maakt ook niet uit, je hebt het recht jouw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.
Je hebt na annulering nog eens 14 dagen om het product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Alleen de kosten voor retour van jouw thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 6,95 per pakket en 3,90 voor een brievenbuspakketje, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons te geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kan je contact met ons opnemen via support@partees.shop. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Kies je voor een producten met een design die je zelf hebt gemaakt dan worden deze producten op maat volgens de door jouw ingevoerde specificatie gemaakt. Het herroepingsrecht is dan ook niet bij deze producten van toepassing. De verkoop is hiermee na succesvolle betaling definitief. Er kunnen uiteraard fouten zijn ontstaan tijdens de productie. Neem dan gerust contact met ons op en dan zorgen wij dat je een nieuwe opgestuurd krijgt van ons!
Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
Product ruilen?
Wil je een product uit onze collectie ruilen? Dat is helemaal geen probleem. Je kan hiervoor contact opnemen met support@luxeposters.nl. Wel ben je zelf verantwoordelijk voor de kosten van het terugzending van het product.
Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!
Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor je te wijzigen.